Synarela

Pierwszy dzień przyjmowania sprayu. Postanowiłam przyjmować o 08.30 i 20.30. Strasznie się stresowalam dziś rano… Obejrzałam filmik instruktażowy kilkanaście razy, poczytałam jeszcze na innym blogu co zrobić żeby łatwiej znieść ten spray (nie oddychać nosem przez chwilę itd) a tu się okazało , że to nic strasznego… Jakiś tam smak ma, jak inne spraye…. Męczące zapewne dla mnie będzie mycie przed i po każdym użyciu tej górnej części buteleczki… Ale… już wreszcie zaczęłam. Oby tylko czas szybko leciał.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg