Nowa synarela

Dzisiaj zgodnie z instrukcją zaczęłam nową synarele że względu na to, że minęło 14 dni a spray przyjmuje 2 razy dziennie po 2 psiknięcia. W Sylwestra wyszłam z domu i zapomniałam zabrać spray że sobą… Więc zamiast o 20.30 wyszło ok. godz 1.00.

Jak do tej pory miewam czasami bóle głowy ale takie, że nawet tabletki nie muszę brać. Poza tym często kręci mi się w głowie i jest mi słabo. Dziś w nocy było mi bardzo gorąco więc budziłam się co chwilę. Ogólnie źle śpię ostatnio, mam dziwne sny. Nie wiem czy to wina leku czy tego całego stresu związanego z tą całą procedurą. Z humorem też nie najlepiej, często łapie ‘doła’. Jutro wizyta mam nadzieję, że szybko zacznę zastrzyki chociaż nie mogę sobie wyobrazić, że mam sobie wkuć igłę w brzuch… 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg