Gonal F

Pierwsza dawka #gonalf za mną! Ile stresu! Zawołałam mojego bo jak zobaczyłam igłę to nie było szans żebym ja sobie wkuła… Więc musiał to zrobić on. I co? Nic kompletnie nie poczułam. Zrobiłam wszystko tak jak trzeba, ale po pokazywalo 125 a nie 0! Wpadłam w panikę, próbowałam wyczytać o co chodzi i z instrukcji wskazywało na to, że długopis był pusty chociaż nie był! Więc spróbowałam sama i wbilam jeszcze raz i jak się okazało,  mój tak chciał być delikatny że nie do końca docisnał… Czyli wszystko ok, po moim wbiciu pokazało 0. Tyle stresu a nic ale to nic nie bolało. Wolę to niż ten głupi spray 😂

A  propos sprayu, to mam zmniejszyć dawkę do 1 psikniecia rano i 1 wieczorem. 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg