To już w piątek!

Punkcja w piątek! Pęcherzyki są  gotowe więc żeby nie stracić jajeczek dziś muszę wstrzyknac ovitrelle. Prawdopodobnie wszystkie jajeczka zostaną zamrożone i nie dojedzie do transferu, gdyż wynik z krwi spadł tylko o 1…. Lekarz (znowu inny) mówił, że możliwe że spadnie jeszcze po dzisiejszym zastrzyku na jajeczkowanie więc szanse  małe ale są. Mówiła że jest bardzo dużo pęcherzyków ale nie wiem ile dokładnie.

Więc dziś ostatni spray i zastrzyk o 23.00. 

Jeśli dojdzie do transferu to będzie najprawdopodobniej w niedzielę. Dostałam od razu tabletki, które mam wziąć o 10.00 w piątek i kubeczek dla partnera. Wspomniałam, że słyszałam, że bardzo bolesny jest cały zabieg ale uspokoiła mnie i zakazała czytać na forach bo zwykle tak źle nie jest…. Zobaczymy..  Ledwo wytrzymałam do końca mając robiona histeroskopie a co dopiero to…

Czuję mocno brzuch, bardzo twardy jest, poza tym o kilku dni bardzo bolą mnie skutki! Pewnie przez te za wysokie hormony. Czytałam gdzieś, że w tej sytuacji należy pić nawet 4 litry wody dziennie. 

Najważniejsze że jest data punkcji.

A dziś o 23.00 zastrzyk, który wygląda tak samo jak zastrzyk gonal f. 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg