Kontrola przed transferem

Dzis rano byłam na kontroli w Riks. Trafił się polski lekarz. Niestety była z nim dziewczyna na praktykach, to.ona robiła badanie, więc lekarz był bardziej zajęty nią niż mną. Ale ogolnie o Riks i mojej opinii będzie w innym poście. 

Wracając do tematu : wszytko pięknie, endonetrium jest jak trzeba (zapytałam ile ma mm ale uzyskałam jedynie odpowiedź że jest takie jakie powinno być na tym etapie) i transfer we wtorek. O 11.15 mam dzwonić aby się dowiedzieć czy jajeczko przetrwało i tak jak zwykle u nich jest – transfer ok godz 13.00. Zapytałam lekarza co jeśli nie przetrwa, czy rozmrazaja od razu kolejne czy w następnym cyklu. Rozmrażają tego samego dnia. Ja mam 3 w 2 fiolkach, więc najpierw rozmrożą to co jest jedno. Teraz tylko czekać do wtorku i modlić się żeby przetrwało…

Od razu dostałam receptę na #crinone, mam zacząć brać od jutra. Kupiłam od razu 3 opakowania ze wzgledu na to że niedlugo Wielkanoc i pozamykane apteki. I nadal mam przyjmowac #progynova. 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg