Podejście nr.2 czas start!

cof

Dziś zaczynam zastrzyki! Dzwoniłam do Riks i dostałam godziny i daty kiedy stawić się do pierwszej kontroli. Do piątku póki co mam brać #gonalf w dawce 175 i od piątku rano (będzie to u mnie godzina 8.30) #orgalutran. Wreszcie! Mam jedynie nadzieję, że wszystko pójdzie zgodnie z planem i nie będzie żadnych niespodzianek….

Co do akupunktury: nie odczułam w tym miesiącu owulacji, ani żadnych ukłuć w podbrzuchu aż do okresu… nie wiem, może po prostu owulacji nie było? A może to dzięki akupunkturze? Okres za to bolesny jak zwykle…

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg