Transfer nie dziś…

Kontrolę miałam o 12.15, a nie jak wcześniej pisałam, że o 11.15.  Lekarz miał pinad 45 min opóźnienie… Okazało się, że ten sam co mnie ostatnio wyrzucił z gabinetu. Znowu z tym praktykantem. 

Podczas badania okazało się ze mam za dużo płynu, wiec jestem znowu przestymulowana. Przez to nie chcieli podać zarodka, chcą poczekać do 5 doby i zobaczyć czy się rozwinie. Ucieszyłam sie, wtedy lekarz zapytał dlaczego. Odpowiedziałam więc że wieksza szansa na ciążę jeśli poczeka sie do 5-doby. Stwierdził, że to nie prawda i zapytał skąd mam takie informacje. Dziwi mnie to, bo większość klinik na świecie czeka właśnie dlatego ,że zwiększa to szanse na pozytywny test. Są nawet statystyki to potwierdzające. 

Z tych 10 zapłodnionych tylko 2 są ładne…. Jeśli przetrwaja do stadium blasto to zostaną podane w 5 dobie lub zamrożone jesli mój stan się nie poprawi. 

Załamałam sie, że tylko 2…. Oboje zmieniliśmy tryb życia, do tego akupunktura i jak widać nie wiele to pomogło…. 

Na koniec wizyty zamieszanie, bo żaden z nich nie wiedział kto ma mi wyznaczyć kolejną kontrolę i na kiedy!!! Raz mówili że sekretarka a zaraz że będą dzwonić z laboratorium! Sekretarka też nie wiedziała jak to jest, ale po kilku minutach stwierdzili , że w środę zadzwonią z laboratorium. 

Boję się tego telefonu…..

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg