Mieszane uczucia

Po wczorajszej wiadomości, że tylko 2 zarodki na 10 są ładne, załamałam się. Wczoraj byłam pewna że nic z tego nie będzie, że te 2 nie dadzą sobie rady. Dziś mam troche nadziei że jednak te dwa lub jeden z nich jest tym właściwym.

Na jednym forum dostałam taką odpowiedź: 

Mam nadzieję, że tak będzie w moim przypadku.

Ale za każdym razem bylam przerażona jak zadzwonił telefon, balam się że to z laboratorium ze złymi wiadomościami. Na szczęście nikt nie zadzwonił. Wedlug tego co mówili lekarze wczoraj, jutro powinni zadzwonić. Mam tylko nadzieję, że będą mieli dobre wiadomości. 

Mam mieszane uczucia, raz że się uda a za chwilę chce mi się płakać bo są tylko 2-i mogą nie przeżyć. A nawet jeśli przeżyją to nadal test może być negatywny…. 

Siedzę w domu i dlatego cały czas czytam i szukam porad co robić dalej jak sie nie uda. Napisałam do jednej z klinik w Polsce. Bocian w Białymstoku. Opisałam w skrócie mój przypadek, i po niedlugim czasie dostałam odpowiedź. 

 

 

Witam serdecznie,

przede wszystkim jest mi niezmiernie miło że kontaktuje się Pani właśnie z naszą kliniką.

Na chwilę obecną nie jestem w stanie zweryfikować z jakich przyczyn zarodki nie są wstanie zagnieździć się w jamie macicy po transferze.
Przyczyn może być wiele.. Natomiast w Pani młodym wieku, ze stężeniem rezerwy jajnikowej AMH w normie nawet przy endometriozie jest
szansa to pomyślność procedury in vitro.

Po wykonaniu przez Panią zabiegu laparoskopii powinny zwiększyć się szanse na zajście w ciążę(gdyż z pewnością zostały usunięte zrosty).

Pani ****, myślę że w tej sytuacji powinni Państwo przyjechać, z obecną dokumentacją medyczną, na konsultację do naszej kliniki.

Wówczas doktor wykona w Pani kierunku badanie ginekologiczne z USG, Partner wykona badanie nasienia oraz lekarz zleci w Państwa kierunku
dodatkowy wachlarz badań w kierunku diagnostyki. Proszę na chwilę obecną nie wykonywać badań na własną rękę oraz narażać się na koszta.
Jeśli doktor stwierdzi iż w Państwa przypadku niezbędne jest wykonanie kariotypu wówczas można to badanie wykonać na miejscu, w klinice.

Zachęcam do kontaktu ze mną drogą e-mail bądź drogą telefoniczną pod numerem telefonu 85 744 77 00.Wówczas ustalimy konsensus oraz
oraz ustalimy najbardziej dogodny dla Państwa termin przylotu z Norwegii do Polski na pierwszą wizytę (:

Pozdrawiam serdecznie oraz jestem do Pani dyspozycji,

Nel Petlak
Specjalista ds.Obsługi Pacjenta
Klinika Bocian

 

 

Trochę mnie to podniosło na duchu, szczególnie podejście do klienta od razu zdobyło moją sympatię. Mam nadzieję, że nie będę musiała z ich usług korzystać, ale dobrze mieć jakiś plan B…..

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg