Podsumowanie lekarza

No cóż… w sumie to niczego się nie dowiedziałam… Usłyszałam jedynie, ze zapewne nie przetrwały do 5 doby, bo nie lubią warunków laboratoryjnych…. Ostatnio były trzymane do 3 doby i też nie przetrwały. Stwierdził, że pierwsze podejście powinno zostac wstrzymane i anulowane zamiast robic coasting ktory jak sam potwierdził ma zly wpływ na jakość komórki jajowej. Co lekarz to co innego, ostatnio inny twierdził , że to nie miało wpływu.

Zapytałam czy coś może być źle z moimi komórkami jajowymi albo spermą partnera-odpowiedział , że nie. 

Badań genetycznych też nie kazał robić bo takie dopiero będąc w ciąży można robić. Co za bzdura. Oni chyba o kariotypie nawet nie słyszeli. 

Podsumował że to zapewne czysty przypadek ze tak wyszło.

Kolejne podejście będzie z niższą dawką leków, chciał znowu gonal ale kategorycznie odmówiłam. Więc jeśli dotrzyma słowa to bedzie #menopur następnym razem.

Jestem przestymulowana wiec dostałam zwolnienie do srody i w środę tez mam się stawic na kontrolę. Ledwo chodzę. 

W lipcu porobię w Polsce badania.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg