Koniec z niepokalankiem

Nie wiem, czy akurat #niepokalanek jest tego przyczyną, ale mam problemy z cerą, których NIGDY wcześniej nie miałam.  W tym miesiącu miałam bardzo bolesne jajeczkowanie, teraz pełno wyprysków na twarzy więc go odstawiam bo wydaje mi się, że on jest temu winny. Czytałam trochę na ten temat. Z jednej strony twierdzi się, że pomaga na problemy skórne jak np trądzik, a z drugiej, że pobudza wytwarzanie progesteronu a ten znowu nasila trądzik. 

Więc koniec z ekspertami. Jak widać mi nie pomogły żadne suplementy. Może I za krótko je testowałam. Teraz czekam na okres, wykupuje leki i zaczynam przygodę z #ivf.

3 kommentarer
    1. Powodzenia z ivf. Trzymam kciuki. Mi niestety w Oslo odmowili in vitro zewzgledu ze juz mam jedno dziecko, ktore ma 16 lat. Normalnie szlak mnie trafil. No ale co zrobic, moze sprobuje w Polsce. Pozdrawiam i zycze powodzenia 🙂

    2. Cześć Dziewczyny, śledzę bloga juz jakiś czas. Mam pewien dylemat i może któraś z Was mogłaby mi pomóc. Musimy podejść do ivf. Mieszkamy w norwegii ale ivf chcielibyśmy w Polsce przede wszystkim dlatego ze cały proces i oczekiwanie jest krótsze niż tutaj. Ale obawiamy się czy lekarz w norwegii nie będzie nam robił problemów po powrocie i czy nie będzie problemów z prowadzeniem ciąży i leczeniem w norwegii gdy cała procedura odbędzie się w innym kraju? Liczę na Waszą pomoc i z góry dziękuję.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg