I po wizycie

O godz 11 miałam wizytę w Rikshospitalet. Ta sama, słabo mówiąca po norwesku lekarka która miałam na pierwszym spotkaniu przed ivf. Zrobiła usg, wszystko jest w porządku i dziś wieczorem zaczynam zastrzyki! Gonal f przez 9 dni w dawce 150 ml. Pielęgniarka wytłumaczyła co i jak więc powinnam dać radę. Kolejna wizyta 10.01. + badanie krwi.

I rachunek za dzisiejszy zakup….

 

A  co do dolegliwości… Od wczoraj bardzo męczący ból głowy i nudności Odkad zaczęłam spray schudłam 3 kg, wogóle nie mam apetytu… W nocy zalewały mnie poty, a w dzień marznę… Ale już coraz bliżej niż dalej, wszystko da się wytrzymać. 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg