Rozmowa z pielęgniarką

Zadzwoniłam dziś do Riks zgłosić okres. Można to również zrobic przez Internet, ale wolę porozmawiać i dowiedzieć się czegoś wiecej na temat kolejnego podejscia. Więc…. mam zadzwonić jak dostanę kolejny okres w kwietniu a w międzyczasie wyślą mi recepty itp. Okazuje się, że bede miala krótki protokół tym razem, czyli bez sprayu. Czyli krócej będzie cała procedura trwała. Zastrzyki będę przyjmować od 2 czy 3 dnia okresu. 

Jedyne co mnie troche zaniepokoiło to to, że znowu ten sam lek czyli #gonalF . Jedynie większa dawka bo 175 a nie 150 jak ostatnio. Ale cóż, mam nadzieję, że wiedzą co robią. 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg