Podejście nr.2 kontrola nr.1

Dziś rano zaczęłam orgalutran, 5 gonal f dziś wieczorem.

cof

 Nie miałam problemu z tą strzykawką, bardziej przyjemna niż fragmin. 

cof

Rano byłam w Riks na pobranie krwi, a później o 13.00 na kontroli. 30 minutowe opóźnienie, jakiś praktykant i lekarz u którego już wcześniej byłam. Wszystko poszło bardzo szybko, zostałam praktycznie wyrzucona za drzwi jak zaczęłam zadawać dużo pytań a oni nie mają czasu….  usłyszałam tylko słowo coasting, więc zdążyłam zapytać czy to przez to zarodki mogły nie przeżyć rozmnażania ostatnim razem . W odpowiedzi usłyszałam , że raczej to nie ma wpływu lecz starają się tego nie robić. Jak powiedziałam, że dużo na ten temat czytałam i właśnie to mogło mieć wpływ, to tylko się lekarz uśmiechnął…

Po raz kolejny lekarze w Riks mnie zawiedli. Nie uzyskałam odpowiedzi na resztę z moich pytań, wizyta trwała kilka minut i zostałam dosłownie wyrzucona za drzwi. 

Podsumowując badanie kontrolne – pęcherzyki rosną szybko, było kilka po 12 mm. Dziś (piatek) mam przyjąć gonal f w dawce 175, a w weekend zmniejszyć do 150. Kolejna kontrola w poniedziałek. 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg