1 Ivf prywatnie kontrola 1

Dziś pierwsza kontrola była w Ahus.  Trwała dokładnie 9 minut, więc Huseby jest tak samo szybki jak i lekarze w Riks. Tu jedynie mogę dzwonić i pisać SMS jeśli mam pytania albo jeśli coś się dzieje.  Dziś na wizycie nawet nie miałam o co pytać, bo już przez to 3 razy przechodziłam więc narazie pytań nie mam.

A co do kontroli … Wszystko idzie zgodnie z planem.  Mówiłam lekarzowi że już od kilku dni jajniki czuje. Zbadał, wszystko jest tak jak ma być, pęcherzyki po ok 14 mm czyli wszystko dobrze rośnie. Rok temu mając długi protokół, 7 dnia miały od 8 do 11  teraz dzień 7 i 14 mm.  Teraz dawka bemfoli ta sama, w poniedziałek kolejna wizyta.  Zapytałam od razu czy mogę od niego zwolnienie dostać już od poniedziałku, nie było problemu.  Pod koniec wizyty zapytałam jak to jest z płatnościami za wizyty, powiedział że nic nie płacę. Pewnie wliczone w kontrakt są te wizyty.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg