10 dpt

Dopiero czwartek rano…. Mam nadzieję że szybko zleci do niedzieli..

Objawy?

Wiem, że to wszystko od lekow.

Ale mimo tego, każde ukłucie w macicy i ból piersi wysyła sygnały – a możne jednak się udało?

Piersi mnie dziwnie pieką..  Pamiętam ostatnie świeże transfery w Danii. Ból piersi ustępował ok 9 czy 10 dnia po transferze. Teraz jeszcze jest. Ale oczywiście jestem na progesteronie… W Danii miałam crinone, teraz utrogestan 4 x dziennie, zapewne większa dawka.

Od 2 czy 3 dni mam bardzo wydęty brzuch. Nie wiem od czego, ale to też zapewne wina progesteronu.

Zwariować można.

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg