Test

 

Od czwartku zaczęłam robić testy aby potwierdzić owulację. W sobotę wieczorem były 2 takie same kreski. Czyli w moim przypadku #bidronninggele nic nie rozregulowało. Dla pewności że owulacja się zakończyła zacznę przyjmować #wildyam we wtorek rano. 

Przyjmując mleczko pszczele nie czułam żadnej różnicy niż w cyklu bez, jedynie wydaje mi się ze owulacja była bardziej odczuwalna . 

Od jakiegoś czasu używam aplikacji na telefon, która nazywa się mój kalendarzyk. Według niej powinnam owulację mieć w sobotę i tak też było. Zwykle mam pozytywny test tego dnia , na który wskazuje aplikacja. 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg