Wild yam

Od wczoraj czyli od wtorku zaczęłam przyjmować #wildyam. 2 tabletki rano i 2 wieczorem, po kilku dniach zacznę zmniejszać dawkę . Od wczoraj czuje, że coś się dzieje, mam kłucie w jajnikach. Nie jest to u mnie nic nowego, miewam tak co miesiąc zapewne #endometrioza jest tego przyczyną, jedynie teraz to bardziej odczuwam. Możliwe że WY ma z tym związek. 

Czytałam na forum, że do Rikshospitalet jest teraz krótszy czas oczekiwania. Na rozmowie usłyszałam, że zacznę najwcześniej luty/marzec. Mam nadzieję, że to prawda co piszą na forum i będę mogła zacząć wcześniej. Na stronie jest również informacja, że czas oczekiwania jest krótszy. 

Zapewne dowiem się więcej kiedy będę dzwonić w październiku żaby zameldować okres. 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg