Telefon do Rikshospitalet

Po 12.00 zadzwoniłam do szpitala zameldować okres. Zostawiłam numer żeby odzwonili, bo była zajęta linia. Po ok 25 min oddzwonili. Mam długi protokół, zaczynam przyjmować leki (spray) już 23.12! A mniej wiecej w 3 tygodniu stycznia będę miała pobierane jajeczka! Czyli rzeczywiście zmniejszył się czas oczekiwania. Teraz mam tylko co miesiąc meldować okres (mogę to robić elektronicznie) a oni z czasem wyślą receptę na leki . Może i dobrze, że zaczynam brac leki w święta , bo przynajmniej będę w domu a nie w pracy. Mniejszy stres. 

Mam nadzieję, że te nie całe 3 mies. szybko zlecą!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg