Coś jest nie tak

Okres skończył mi się 2 dni temu. Od tych 2 dni mam dziwne kłucia w podbrzuszu. Czy to przez vitex? Już sama nie wiem czy dalej bo brać czy odpuścić już wszystkie ”wynalazki” i czekać na iv vitro…. Jednak cały czas mam nadzieję, że się uda naturalnie i do całej procedury nie dojdzie….
A propos in vitro – w środę 18.10 jest wieczór tematyczny w Oslo. Tematem głównym ma być jak sobie radzić gdy kolejne podejście się nie udaje. Trzeba być medlem żeby wziąść udział. Sama nim zostałam kilka dni temu, teraz do końca roku członkostwo  kosztuje 100 kr. Zgłoszenia na ten wieczór zgłaszamy do 16.10.

3 kommentarer
    1. A test ciazowy robilas. :-)I czy okres mialas taki normalny czy slabszy. Ja teraz biore olej z wiesiolka i nastepny miesiac przestaje brac wszystko, jak sie uda to fajnie jak nie to czekam na in vitro. Musze tak myslec bo oszaleje z tego wszystkiego hihi

    2. Niestety nadal czekam i tak jak Ty ciagle mam nadzieje ze sie uda naturalnie, bez tego wszystkiego. Chodz juz tyle czasu i nadal nic. Czasem trace nadzieje , ale dzialamy dzielnie 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg