Telefon do Rikshospitalet

Kolejny okres dostałam w piątek. Zameldowałam go na https://www.minjournal.no/ikbViewer/page/minjournal/forsiden

W poniedziałek zadzwoniłam do szpitala aby potwierdzić, że zrobiłam to dobrze. Przy okazji wypytałam co dalej. Kolejny okres mam na początku grudnia. Znowu mam go zameldować i wtedy przyślą receptę. Zapytałam również o “kurs” odnośnie zażywania leków. W odpowiedzi usłyszałam, że w liście z receptą będzie opisane co i jak odnośnie sprayu, a pod koniec przyjmowania sprayu będę miała u nich wizytę kontrolną i wtedy mi wytłumaczą co i jak z zastrzykami. 

No właśnie zastrzyki… Nie lubię igieł, Ale jakoś specjalnie nie mam problemu z pobieraniem krwi czy kroplówkami. Ale jak pomyślę, że sama mam sobie igłę wbić, to aż mi się gorąco robi…

Czytam cały czas na różnych forach O przedawkowaniu hormonów… Coraz bardziej zaczynam się obawiać, że i mnie to może spotkać ….

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg