Zaczynają się wydatki….

#Synarela zakupiona. Rachunek poniżej… (dostałam receptę na 2 opakowania )

Dzwoniłam do #Riks odnośnie godzin przyjmowania sprayu gdyż różnie czytałam na forach… Bardzo miła pielęgniarka poinformowała mnie, że to o której biorę spray jest mało ważne, najważniejsze żeby był odstęp 12 godzin. I przy okazji odradzila czytania porad na forach internetowych… Jeśli mam wątpliwości to najlepiej dzwonić bezpośrednio do nich. 

Myślałam trochę jak sobie to zaplanować żeby godziny były wygodne szczególnie jeśli chodzi o pracę. Będzie więc 7.30 i 19.30. Teraz tylko czekać do 19.12…

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg