Lepiej….

Uff na szczęście dziś obudziłam się bez bólu głowy. Pobolewa delikatnie od popołudnia ale na szczęście nie tak silny ból jak wczoraj. Mam nadzieję, że to tylko byla reakcja na #gonalf i już się nie powtórzy. Wczorajszy ból był straszny. I najgorsze było to, że można brać tylko paracetamol, leki z ibuprofenem są nie wskazane w staraniach ani przy zażywaniu synareli.

Pielęgniarka na ostatniej kontroli zakazała oczywiście alkoholu i ograniczyć kawę do max. 2 dziennie. Już wcześniej był plan, że jak tylko zacznę zastrzyki to odstawię kawę. Niestety tak ja uwielbiam, że pozwoliłam sobie raz czy 2 na filiżankę. Pielęgniarka zakazała również biegania itd. Z tym akurat nie mam problemu. 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg