Będzie transfer!

Byłam rano w szpitalu, pobrali krew, zbadali i jednak będzie transfer jutro! Podczas badania wyszło że mam dużo wody, co jest normalne przy hiperstymulacji, ale wszystko inne ok więc lekarz stwierdził że spróbujemy. Więc jutro o 12.45 mam transfer i zapewne dowiem się ile nadaje się do zamrożenia. Pytałam co robić a czego nie, czy pić kawę itd – usłyszałam w odpowiedzi, że nikt nie udowodnił że jedzenie tego czy tamtego ma wpływ na powodzenie in vitro.

Oby tylko do jutra i zacznie się odliczanie dni do testu. 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg