Fragmin

 

Myslalam, ze te zastrzyki na rozrzedzenie krwi beda tak samo bezbolesne jak gonal f .. Niestety się  myliłam… Dostałam lek #fragmin. Po zabiegu piecze, raz zrobiła mi się gulka a później siniak… Nawet nie wiem w jakim celu ten lek. Czytałam, że zwykle dostaje się tego typu leki jeśli się miało bardzo dużo jajeczek, a u mnie było tylko 10…  Niektórzy twierdzą, że pomaga w utrzymaniu ciąży, bo zapewnia lepszy przepływ krwi. 

W czwartek wizyta w szpitalu i badania krwi – w sumie nie wiem po co ale z jednej strony dobrze, ze tak kontrolują.  A w piątek badanie żeby potwierdzić/wykluczyć ciążę….

Dziś dopiero poniedziałek. 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg