Trochę strachu…

W niedzielę bardzo bolał mnie lewy jajnik więc rano w poniedziałek wybrałam się do Riks. Przyjęli mnie od razu mimo tego że nie miałam umówionej wizyty. Zrobił lekarz USG, jajnik nadal powiększony i prawdopodobnie krew się z niego wydostaje i dlatego boli. Dostałam na miejscu silne przeciwbólowe i jeśli ból by się utrzymywał to jechać na Ullevål do szpitala i wtedy operacja bo możliwe że jajowód się skręcił. Na szczęście ból minął…. Według lekarza mogę normalnie wrócić do pracy ale po tym co usłyszałam poszłam do fastlege i dostałam zwolnienie….

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg