Klinika Bocian

Kilka dni temu wraz z partnerem byliśmy w klinice Bocian w Białymstoku. Wizytę mieliśmy u dyrektora placówki  dr. Mrugacza. Bardzo sympatyczny lekarz. W sumie nic nowego się nie dowiedziałam. Pytał o poprzednie próby im vitro, o choroby itp. Zrobił mi usg, partner oddał nasienie do badania. Dr. stwierdził  że bez sensu mi od nowa wszystkie badania robić skoro wyniki tych robionych w Norwegii byly poprawne. Jedyne co to kariotyp. U partnera podstawa kariotyp i badanie defragmentacji dna plemników. Dodatkowo partner chciał więcej badań.

cof

 

cof

Wyniki niektórych badań mają być na dniach  na kariotypy czeka się aż do miesiąca czasu..

Dziś zaczął mi się okres, jutro zadzwonię żeby go zameldować. Według planu od następnego okresu mam zacząć przyjmować leki. 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg