Telefon z kliniki i list z Riks

Wczoraj zadzwonił dr. Mrugacz z kliniki #Bocian. Dzwonił odnosnie badania nasienia. Wszystko jest w porządku, badanie fragmentacji dna plemnika również (20 % – do 30 % norma) .

Teraz tylko czekać na wynik kariotypów. 

Wczoraj dostałam list z Riks, myślałam, że to list z całym planem i receptami, ale to tylko list z datą i godziną na naukę odnośnie #menopur (kilka dni temu dzwonili do mnie czy chcę żeby mi pokazali jak to się robi). Niestety ten lek trzeba samemu mieszać i są zwykle strzykawki do tego więc tym razem będzie trochę trudniej niż było z gonal f.

 

 

2 kommentarer
    1. Nie musisz się martwić nie jest to ciężki lek tak tylko się zdaje. Wszystko masz w opakowaniu. Mieszasz i pobierasz ile potrzeba. NIE Trzyma sie w lodówce roztopionego. Ja to miałam i teraz też będę miała. Da się przeżyć 🙂 powodzenia

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg