Menopur – nauka

Byłam dziś na nauce korzystania z menopur. Wcale nie takie trudne jak mi się to wydawalo. Dostalam od razu schemat i cala rozpiske. Mam zadzwonic jak dostane okres i zaczynam brax leki 2 dnia okresu. Dawka 125, a nie jak wczesniej mi mówiono 150.

cof

Trafilam na wspaniala pielegniarke, która poswiecila mi naprawde duzo czasu i odpowiedziala na pytania od których lekarze zawsze sie wymigiwali. Przyznala mi rację, ze wiekszosc lekarzy w Riks nawet nie rozmawia z pacjentami i nigdy dla nich nie ma czasu. Ona sama jest teraz w ciazy dzieki ivf wiec napewno tez dlatego latwo jej się bylo postawic w mojej sytuacji.

Zapytałam ja, którzy pacjenci maja możliwość użycia inkubatora z kamerą do obserwowania zarodków (słyszałam od koleżanki która pochodziła do in vitro kilka tygodni temu że Riks ma taki sprzęt, dopiero go testują)- odpowiedziała że mój przypadek jak najbardziej się nadaje i mam o to prosić lekarzy na wizytach.

Wciąż czekam na wyniki kariotypu, mam nadzieję że dostaniemy odpowiedź zanim przystąpimy do kolejnego podejścia … 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg