3 dzień z menopur

Zastrzyki nie sprawiają mi problemu ale….  Pierwsze wymieszane leku nie poszło zgodnie z planem .. W opakowaniu była fiolka z proszkiem i 2 strzykawki z wodą sterylną. I tą wodę trzeba wstrzyknąć do tego proszku. Pierwsza strzykawka poszła bez problemu. Druga do pewnego momentu… W połowie (tak mi się przynajmniej wydaje, że to było w połowie) płyn zaczął wyciekać na zewnątrz ..  Było tego trochę  ale płyn się wymieszał z proszkiem tak jak powinien więc zrobiłam zastrzyk a na drugi dzień zadzwoniłam do pielęgniarki z pytaniem co z tym zrobić. Na szczęście to nic takiego,  po prostu mam teraz trochę mniej leku.

A skutki uboczne? Dopiero 3 zastrzyk dziś był, jak narazie to 2 godz po 1 zastrzyku było mi bardzo nie dobrze, myślałam że zwymiotuję. Na drugi dzień też bylo mi trochę nie dobrze i nie miałam nawet ochoty na kawę. Ale bardzo uciążliwe to nie było. Dziś już było lepiej.

4 kommentarer
    1. Też tak miałam pierwsze 3 dni po zastrzyku było mi bardzo niedobrze, mdlilo mnie i kręciło się w głowie. Pozniej już chyba organizm się przyzwyczaił i było ok. Powodzenia 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg