Za co helfo właściwie zwraca pieniądze

Z tego tytułu że mam jeszcze jedno podejście w det offentlige szukam możliwości pokrycia kosztów przez helfo. I co się okazuje, a czego wiele osób nie wie, jest to, że helfo może pokryć koszty leczenia za granicą  nawet jeśli wybierzemy prywatną klinikę. Czyli nie tylko leków. Jest o tym na stronach helfo. Mogą pokryć tą sumę którą by wykorzystano na leczenie w Norwegii. Więc tak naprawdę mogłam od razu wybrać Danię…. Szkoda że tego wcześniej nie wiedziałam. Na stronie helfo znalazłam schemat który można wypełnić przed podejściem do ivf za granicą żeby zobaczyć ile można dostać zwrotu. Jedyne co to trzeba to wysłać dość dużo dokumentów po zakończeniu procedury ale że klinika która wybrałam współpracuje z Norwegia to zapewne nie będzie problemu żeby te dokumenty uzyskać. 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg