O nie…………………

Dostałam wczoraj mail od kliniki z całym planem na kolejne podejście .. Ale… Podejście przełożone… Dostałam okres !!!

Ja to mam jednak nie fart…. Napewno jest to okres, bo wszystko boli jak zwykle… Czyli tamto plamienie było tylko plamieniem. Okres przyszedł 40 dni po poprzednim… Nieźle, nigdy takiego długiego cyklu nie miałam..  Teraz też nie zacznę sprayu 20 czy 21 dnia cyklu (sama już nie pamiętam który to miał być dzień)  bo wszystko koliduje że świętami… Kolejny ojres też nie wiadomo kiedy przyjdzie, jeśli mniej więcej tak jak zwykle to zacznę spray w święta..

Z jednej strony może to i dobrze. Najwyraźniej coś się poprzestawialo po ostatnich hormonach i może przyda się przerwa. 

W poniedziałek będzie 3 dzien cyklu więc zrobię resztę hormonów. 

A pauza tym..  Rok 2018 nue był najlepszy, dużo przykrych rzeczy się wydarzyło, w tym 3 nieudane próby… Może 2019 będzie lepszy ? 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg