Coraz bliżej….

Dostałam dziś list z Maigaard. Plan kolejnego podejścia, pierwszego w Danii.

rhdr

Przed sprayem mam mieć kontrolę u lekarza w Oslo który współpracuje z kliniką. Wybrałam lekarza o nazwisku Huseby. Podobno bardzo przyjemny, starszy facet. W Riks nie miałam kontroli przed sprayem…. Za to kolejna kontrola dopiero 10 dnia zastrzyków… Pisałam do kliniki czy to nie za późno, szczególnie że byłam 3 razy przestymulowana… Twierdzą, że wcześniej nie ma takiej potrzeby.. No cóż, muszę im zaufać. 

cof

Zaczynam spray 21.12. Rok od pierwszego podejścia  wtedy zaczynałam 19.12. Jestem bardzo ciekawa jak pójdzie tym razem.. Zdecydowaliśmy się wykupić od razu 3 podejścia. Muszę jedynie zapytać klinikę czy mogą zaplodnic cześć ivf a część icsi jeśli będzie dużo jajeczek. 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg