Czwarta doba

Spotkanie z Penny mieliśmy umówione na 13.00, kierowca z kliniki był po nas 10 min przed 13.00. Bałam się że nie zdążymy dojechać, a okazało się że weszliśmy do gabinetu dopiero o 13.45.

Myślałam że oszaleje ze stresu czekając tyle czasu.

Penny siedziała uśmiechnięta, i od razu powiedziała że mają good news.

Zarodków było 7, bo z tych 19 komorek nie wszystkie były dojrzałe, niektóre się źle zapłodniły itd.

W każdym bądź razie, dziś mamy 3 zarodki!

Nigdy wcześniej tak długo nie dotrwały.

To jeszcze nie 5 doba, ale mówiła, że już najgorsze za nami i oczekuje że nic się do jutra nie zmieni.

Zapytałam o powód dlaczego tym razem taki dobry wynik. Zszokowała mnie odpowiedzią. Powiedziała, że wyniki badań partnera, fragmentacja dna i wszystko inne było książkowe, ale wychodzi na to, że były jakieś hidden issues…. I antybiotyk który brał 40 dni zrobił swoje.

Użyli zwykłej metody ivf, ale wybrali tylko najszybsze i najlepsze plemniki do zapłodnienia.

Moje komórki w ostatnich podejściach też nie były jakieś super, więc w połączeniu ze sperma, która nie była 100 % idealna zarodki przestawaly się dzielić.

Od razu po wizycie kierowca zabrał nas do szpitala, oddalonego  kilka km od kliniki, żeby zrobić badania krwi i ekg.

A jutro histeroskopia o 7.00 rano.

Jeśli zarodki dotrwają do jutra, to zostaną zamrożone i transfer w kolejnym cyklu.

Po histeroskopi mamy jechać prosto do kliniki przedyskutować co dalej.

Trzymajcie kciuki aby nic złego się teraz z zarodkami nie stało!

A propos samopoczucia : pierwszy raz nie odczuwam że miałam punkcje…. Mimo tego że było 19 komórek.

 

5 kommentarer
    1. Dobre wiadomości 🙂👍 cieszę się bardzo i mocno trzymam kciuki ✊ Powodzenia jutro na badaniu🙂

    2. Wow super wiesci, nie moglam sie doczekac az napiszesz dzisiaj 😍 trzymam ✊🏼
      Ja mialam miec dzisiaj transfer ❄️ Ale zadwn niby nie przezyl… masakra w tym szpitalu 🤦‍♀️

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg