Dzieje się

Byłam wczoraj na scann u Huseby. Wszystko pięknie.

Wieczorem Penny odpisala

Czyli transfer w czwartek, 19.12!

Skojarzylam od razu ze data jakąś znajoma….

1 podejście zaczynałam dokładnie 19.12.2017..  (pierwsza dawka sprayu).

A zaraz mamy 2020 a ja nadal nie jestem w ciąży….

Bilety kupione, mieszkanie wynajęte.

Będę miała jakiś wlew przed transferem, o tych wlewach słyszałam wiele razy ale nie wiem co to jest i do czego ma służyć…

Moze któraś z was wie o co w tym chodzi?

A poza tym dalej biorę garsci lekow, zaczynam się w tym wszystkim gubić… Rano jedne leki, później pod wieczór, znowu kolejne w nocy….

Najgorzej reaguje na antybiotyk, ale jak go po jedzeniu przyjmuje to jest lepiej.

Ale mimo tego jest kiepsko…. Ciegle mi nie dobrze, słabo się czuje i humorki mam niezle… A do tego progesteron dochodzi od 14.12…

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg