Dzień testowania

Zaskoczona nie jestem wynikiem. Już wczoraj bolała mnie głowa i brzuch na okres, a po południu zaczęło się plamienie

Zadzwoniłam do kliniki.  Zapytałam od razu o plan następnego podejścia. Kobieta z którą rozmawiałam nie miała pojęcia więc poprosiłam o rozmowę z lekarzem. Mam zadzwonić w poniedziałek o 14.00.  Mam nadzieję na inne leki, najlepiej menopur w połączeniu z jakimś innym lekiem typu gonal f. I nie będę się chciała zgodzić na podanie zarodków z tak duża fragmentacją..  Już wolę mieć anulowane podejście.

To było moje ostatnie podejście gdzie mogę mieć zwrócone z helfo za leki. Więc wyczytałam na którymś forum że można kupić tanio w Danii, płaci się tylko egenandel  ok 4000 kr przy dużej sumie. Więc spróbuję tam je wykupić.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg