En, to, tre på det femte skal det skje!

Transfer o 10.30. Już przed 7 nie mogłam spać a w nocy same głupoty mi się śniły. Wybraliśmy się do kliniki przed czasem.

Tym razem inny lekarz–kobieta. Bardzo z resztą stmympatyczna. Razem z nią pielęgniarka i pani z laboratorium odpowiadały o zarodkach.  Z 7 które miały być zaplodnione z naszą spermą 6 było dojrzałych i tylko 2 się poprawnie zaplodnily i zaczęły dzielić.

Tym razem zarodki są 3 dniowe, mają fragmentację ale według nich mała a napewno dużo mniejszą niż ostatnim razem. Nie potrafiła mi odpowiedzieć czy to przez picsi czy aktywacje czy coś innego. Ogólnie podsumowała że zarodki są very good, i tłumaczyła że mała fragmentacja jest na plus, bo oznacza to, że zarodek sam potrafi się ‘naprawic’ (czytałam o tym w amerykańskich artykułach).

Na pytanie czy lepiej podać 2 czy 1 a jednego przetrzymac jeszcze 2 dni  odpowiedziała że w naszym przypadku, po tylu próbach najlepiej podać oba. Tak więc zrobiliśmy.

 

 

Ten jeden wygląda naprawdę ładnie, co innego niż te przy ostatnim podejściu.

Sam transfer był tym razem dość bolesny… Ale trwa to tylko chwilę.

Na koniec podpytalam co może być przyczyną niepowodzeń. Wychodzi niestety na to, że moje jajeczka są kiepskiej jakości i zapewne kolejnym krokiem byłaby dawczyni …

Z zarodków zaplodnionych spermą dawcy został tylko 1… Przetrzymają go do 5 doby i zamrożą lub zniszczą jak nie będziemy go chcieli. Myślałam że można go będzie oddać, ale niestety nie ma takiej możliwości ..

Żadnych zaleceń nie dostałam, jedynie nie pić alkoholu i nie więcej niż 2-3 kawy dzinnie,(uważać na inne produkty z kofeina). A póki co przyjmuję krople fructus femina i jem po kawałku ananasa dziennie  przez kilka dni (najważniejsze jest żeby jeść ten twardy rdzeń ze środka i nie przesadzić z ilością ) . No i 2 razy dzinnie crinone, które dziś poleciła pani doktor podawać do odbytu bo się lepiej przyjmuje.. Co do tego to nie jestem przekonana.

edf
0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg