Fragmentacja moich zarodków w Riks

Dopiero zauważyłam że przy pierwszym podejściu podali mi innego zarodka niż myślałam.. . Dostałam zarodka w 3 dniu, który miał 8 komórek i 20% fragmentacji a nie jak myślałam wcześniej – tego z 10 % fragmentacji. Tego ostatniego zamrozili. W 2 dniu oba miały tylko 2 komórki  a powinny mieć 4, więc może tu był problem..

W kolejnych podejściach fragmentacja była duża.

A to 3 podejście

Fragmentacja była duża w ostatnim podejściu, te 2 które dostałam miały po 25 i 35 % fragmentacji  ..

Te obecne nie wiem ile maja…

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg