Genetyka i immunologia

Będąc w Polsce zrobiłam kilka badań które zleciła Penny z ivf serum w Grecji.

Z genetycznych zrobiłam trombofilie, I okazuje się że nie wszystko jest tak jak być powinno.

Więc będąc w ciąży(a może nawet już przed?), powinnam zażywać np. leki rozrzedzajace krew.

Musze również przyjmować kwas foliowy i witaminy z grupy B metylowane.

Kolejnym badaniem, tym razem z immunologi jakie wykonałamo badanie immunofenotypu (w skład badania wchodzą m.in komórki NK)

Niby wszystko w normie, ale na jakimś forum wyczytałam że komórki NK powinny być poniżej 10.

Zwykle podaje się prednisolon w przypadku za dużej liczby komórek NK lub robi się wlewy, lecz o tym niewiele jeszcze wiem.

Kolejnym badaniem był test CBA – ocena cytokin Th1/Th2

Ten wynik u mnie nie ładnie wygląda…

Szczególnie jedno z najważniejszych – TNF alfa.

Te wyniki mogą wskazywać na problemy z zagnieżdżaniem.

A wynik TNF alfa może świadczyć o stanie zapalnym w organizmie.

Infonzw strony serum :

Może dlatego moje komórki są słabej jakości….

 

Poruszyłam temat tych badań przy ostatniej rozmowie z Alena z st. Petersburg. Twierdzi że immunologia się zmienia, i nie powinnam się nią przejmować..  Jedynie przed transferem mogą zrobić np wlewy, a jeśli znajdę w ciążę, wtedy dopiero wziąć pod uwagę immunologie i genetykę.

Jakoś to do mnie nie przemawia..

Ivf serum przykłada dużą wagę to tych badań.

Niestety nie mogę z nimi tego skonsultować, gdyż klinika jest zamknięta cały prawie cały sierpień że względu na wakacje.

 

Jedyną dobrą rzeczą jest wynik fragmentacji dna u partnera.

W tamtym roku było 20 %.

W tym 13%, a żadnych kroków żeby wynik porawic nie było…

 

Podsumowując : wybieramy Grecję.

Czekam tylko aż otworzą klinikę i będę mogła skontaktować wyniki z Penny.

Najlepiej by było jeśli na 2 dni bysmy polecili do Aten i zrobili resztę badań i porozmawiali twarzą w twarz z Penny, ale możliwe że wystarczy konsultacja przez Skype.

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg