Grecja i konkretne plany

Rozmawiałam z Penny 28.08.

Plan jest taki:

(lecimy w połowie października)

-partner, mimo idealnych wyników dostał antybiotyk, który zaczął wczoraj i ma go brać przez 40 dni

-robimy tzw. Clomid banking cykle, żeby uzyskać mniejsza liczbę jajeczek ale lepszej jakości (więcej o tym niżej w tym poście)

-pobieramy jajeczka, zapladniamy i będą hodowane w laboratorium do 5 dnia i zamrożone

-na miejscu planujemy co dalej : zapewne dostanę sterydy, leki na rozrzedzenie krwi, moze wlewy przed transferem który będzie za jakiś czas

-ze względu moje bardzo wysokie tnf alfa możliwe że będzie potrzebna laparoskopia….

 

Wszystko pięknie… Ale co jak moje znowu nie dotrwaja do 5 doby???

Odnośnie suplementacji: Penny twierdzi że mam nic teraz nie brać i niczym się nie martwić. Według niej jestem jeszcze “baby”, że względu na mój wiek i ilości jajeczek przy każdym ivf.

Tutaj opis banking cycle :

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg