Here we go again…..

W sobotę czyli wczoraj dostałam okres.

Zdecydowałam że robimy od razu koleje podejście. Co będzie to będzie, dla mnie najgorsze jest czekanie więc nie chcę robić żadnej przerwy. Poza tym miałam niedawno histeroskopie i trzeba to wykorzystać.

Na tygodniu będę miała scan u Huseby.

Penny napisała 5 dnia cyklu w czwartek lub piątek, ale mój 5 dzień to środa…. Więc wysłałam mail z zapytaniem kiedy najlepiej.

Bedziemy robić albo na cyklu całkowicie naturalnym, albo będzie kilka zastrzyków stymulujacych przed punkcja (menopur). Tego się dowiem po wizycie u Huseby.

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg