Huseby i Maigaard

W czwartek czyli 3 dni temu miałam wizytę kontrolna u Huseby. Na usg wszystko pięknie jak zawsze. Zapytałam go czy problemem może być zagnieżdżane, skoro ostatnie 2 zarodki były ładne. Stwierdził  że nie sądzi żeby tak było, bo macica wygląda w porządku, slimhinner też…

Niedawno dowiedziałam się że on współpracuje z bardzo wieloma klinikami, m.in cfc i ava clinic. Spytałam która klinikę mi by polecił jeśli teraz się nie uda, ale odpowiedział tylko że teraz się musi udać a jeśli nie, to później przedyskutujemy co robić.

Dostałam też recepty od Maigaard. Mieli wysłać od razu po mojej rozmowie z lekarzem ale widocznie zapomnieli, bo jak napisałam mail po tygodniu z zapytaniem o nie, to odpisali że już są przygotowane i zostaną wysłane. Dobrze ze miałam extra recepty i mogłam wykupić suprecur ….

Tym razem sami mi przepisali prednisolon, i dodatkowo po transferze tabletki na rozrzedzenie krwi.

Dobrze że nie te zastrzyki co w Riks miałam ….

Prednisolon brałam wcześniej i teraz mam brać 5 mg, ale pytałam Huseby czy mogę brać 10 mg i wyraził zgodę.

W 2 i 3 dzien sprayu miałam potworne bóle głowy, nå szczęście już przeszło…

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg