I już po…

Dostałam 2 zarodki, 4 komórkowe. Dostałam 1 z ivf a drugi z icsi.

Rozmawialiśmy dość długo z lekarzem.  I ivf i icsi dały dobre rezultaty, więc icsi jest u nas nie potrzebne. Jedynie niepokojące jest to, jak rozwijają się zarodki które pozostały do dalszego rozwoju. Zamiast 2, i później 4 komórek miały np 1 i 4. Jest to dość częste u jego pacjentów.  I nie wiadomo dlaczego tak jest.  Ale był pozytywnie nastawiony do tych 2 które dostałam.  Boję się tylko żeby nie było tak samo jak w ostatnim podejściu w Riks.. Teraz tylko czekać 2 tyg  2.02 mam zrobić test sikany (dostałam w kliniki) i do niech zadzwonić z wynikiem.

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg