I po transferze

Transfer był zaplanowany na 12.00.

Pierwsze co, to sprawdzili endometrium i po potwierdzeniu że jest ok, kazali mi czekać podczas gdy odmrazali zarodki.

Po ok 10 min przyszła do mnie pani embriolog, z wiadomością że odmrozily się jak trzeba, chociaż sama się obawiała czy dadzą radę. Więc wszystko było tak jak powinno.

Po transferze dostałam wlew, więc poleżałam tam sobie trochę.

Dostałam cała listę leków z opisem co i kiedy brać..

Test mam robić 30.12, i jeśli będzie w domu pozytywny to iść na betę.

­

2 kommentarer
    1. Super! Trzymam mocno kciuki i przesyłam duuuuużo pozytywnej energii! Teraz już musi się udać!:))))

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg