Jak się dostaliśmy do Aarhus…

W trasie od 3 rano..  Wybraliśmy podróż samochodem i promem. Prom z Larvik do Hirtshals który odpływa o 8.00. Powinno się być 2 godz wcześniej, ale wrazie czego i że względu na warunki pogodowe wolelismy wyjechać wcześniej.  Plynelismy speed båt z color line.  Podróż w jedną stronę kosztowała 835 kr wraz z samochodem, ale znalazłam kody na Facebooku na rejs w tą i z powrotem. Więc w obie strony wyszło coś ponad 500 kr.  Wzielismy powrót w sobotę  jeśli mi podadzą 2 dniowy zarodek. Jeśli będą chcieli podać starszy, to po prostu się nie pojawimy na prom powrotny.  Zmiana daty kosztuje 750 kr jeśli dobrze pamiętam + różnica cenowa biletu czy coś. Więc bardziej się opłaca znowu użyć kodu na podróż w tą i z powrotem …

Podróż promem trwa ok 4 godz, później ok  1, 45 min  i jest się w Aarhus.

Odnośnie zakwaterowania : wybraliśmy mieszkanie w domu prywatnym z Airbnb. 15 min samochodem od centrum Aarhus i blisko morza.  Nie chciałam hotelu z tego względu na to, że drożej i zapewne po punkcji nie będę w stanie chodzić po restauracjach żeby zjeść obiad (nie nadawałam się do niczego po żadnej z 3 poprzednich..) . Dlatego wybraliśmy mieszkanie z wyposażona kuchnia, i wzielismy trochę jedzenia na dzień punkcji które trzeba tylko odgrzać.

Czuje mocno jajniki, skutki też bolą  wygląda mi to na przestymulowanie jak przy pierwszej próbie….

A póki co towarzystwa dotrzymuje mi zwierzak…

 

Prawdopodobnie kot właścicielki z góry,  cały czas się przytula i przy mnie leży, bo partner poszedł spać po podróży …

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg