Kochani czytelnicy!

Kochani!

Dziękuję za wszystkie komentarze i wiadomości na blogu jak i na mail!

To jest niesamowite jak wielu z was się odezwało z gratulacjami!

Dajecie mi siłę!

Wczoraj spędziłam cały dzień na odpowiadaniu na wiadomości.

Dzwoniły do mnie osoby na messenger (zamieściłam post że się udało na grupie na Facebooku) , które mnie nawet nie znają ale znają moja historie, płacząc i gratulując!!

Jesteście niesamowici! (tak, odzywali się również mężczyźni).

Kilka dni temu, jeszcze przed testem napisała do mnie Norweżka oferując pomoc pieniężna. Oczywiście się nie zgodziłam. Ale uparła się że zorganizuje dla mnie splais jeśli się nie uda, żebym mogła kontynuować (kolejnym krokiem miała być dawczyni….). Niesamowite….

Dziekuje Wam wszystkim bardzo ❤️

 

 

P. S. Beta zrobiona, ale zapewne poczekam trochę na wynik….

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg