Konsultacja z kliniką Medicus

Kilka dni temu znalazłam na jakiejś grupie artykuł z kliniki Medicus o tym, że jest możliwość bezpłatnej konsultacji z lekarzem z ich kliniki. Wystarczyło wysyłac Journal. Po 2 dniach dostałam telefon z kliniki. Bardzo miły lekarz, rozmawialiśmy o każdym moim podejściu. Krytykował Riks za straodawne metody i twierdził że z klinik państwowych dużo lepszy jest szpital st. Olavs. Nie zaskoczyło mnie to. Opowiadał jak to u nich w klinice się odbywa. Zawsze czekają do 5 doby. Twierdzą, że skoro zarodek nie  rozwija się na szkiełku to i nie rozwinie się w macicy. I mówił że w moim przypadku należy próbować dalej, bo mam dużo komórek za każdym razem. Dziwil się, że byłam przestymulowana tyle razy a za każdym razem zamiast zamrozić wszytskie zarodki, one były mi podawane.  Wspominał też, że zamiast ovitrelle powinnam dostawać inny lek. Zalecał przyjmowanie prednisolon że względu na endometriozę. Na moje pytanie czy próbować z dawcą komórek, odpowiedział NIE. Nie w moim przypadku. Opowiedziałam, jakie metody będą stosowane w obecnym podejściu, był jak najbardziej za. Na koniec powiedział  że jeśli będę mieć jeszcze jakieś pytania, to mam śmiało do nich dzwonić.

Czyli kolejny lekarz, który twierdzi że trzeba próbować dalej z własnymi komórkami.

Powiedziałam Huseby o tej rozmowie, przepisał mi znowu prednisolon.  Mam zacząć od dnia zastrzyków.

Przyjmuje codziennie q10 ubichinon w dawce 600 mg, zamówiłam ubichinol ale jeszcze nie został mi dostarczony. Do tego wit e, cynk, kwas foliowy, Wit d i na noc melatonina.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg