Olga z st Petersburg

O klinice Ava Peter w  St. Petersburg słyszałam już dawno. Główna szefowa kliniki, Olga, daje gwarancję, że po 3 podejściach w jej klinice urodzi się dziecko. Jeśli tak się nie stanie, oddaje 80% sumy. Jeden minus że taka pakke jest droga…. A drugi – że to Rosja, więc trzeba ogarnąć wizę, lot jest z przesiadką i ogólnie do Rosji mnie nie ciągnie mimo tego że ST. Petersburg jest piękny.

6 czerwca Olga ma seminarium w Oslo. Więc postanowiłam się wybrać posłuchac co mówi.

Wysłałam różniez mail do jej kliniki i wszystkie journale i badania jakie były robione. Niczego nie przetlumaczalam na angielski, podobno mają szwedke w ekipie, może dlatego nie kazali.

Dostałam darmowa konsultacje z Olga albo z innym lekarzem z kliniki 8.06 przez Skype.

Dlaczego się wogole interesuje tą kliniką?

Olga ma inne podejście do ivf. Stosuje więcej leków, stymulacja trwa dłużej niż w większości klinik. Zwykle zarodki są zamrazane i podawane w innym cyklu, gdyż jak ona twierdzi – organizm jest wykończony po tych wszystkich dawkach hormonów.

Czytałam wiele opinii w internecie. Jedna dość znana bloggerka bardzo skrytykowała klinikę, mimo tego że przed wyjazdem do st. Petersburg była bardzo pozytywnie nastawiona i wychwalała klinikę. Jednak większość jest zadowolona, i uważa że to najlepsza klinika.

Nic mi nie szkodzi pójść na seminarium i porozmawiać z lekarzem, może coś przynajmniej podpowiedzą.

Dobra i polecana jest również Ava clinic w Rydze. Bliżej, i trochę taniej niż u Olgi.

A dlaczego nie Polska? Też jest taka możliwość. Klinika Bocian w Białymstoku lub w Warszawie. Ale… Trzeba być podczas stymulacji w Polsce, bo kliniki w Polsce nie współpracują z lekarzami tutaj. Więc musialabym spędzić w Polsce ok. 2-3 tyg. A nie bardzo mogę to pogodzić z pracą…..

Mini ivf w Kopenhadze odpuszczam, kosztuje 23 000 dkk, a to więcej niż np ivf w Polsce i prawie tyle samo co ivf w Rydze. A poza tym znalazłam klinikę w Grecji (czy Czechach?) która robi mini ivf dużo taniej.

 

Więc plan, jeśli teraz się w Danii nie uda jest.

Dziś zaczynam 1 zastrzyk i prednisolon w dawce 10 mg (klinika pisała 5 mg, ale przy ostatnich 2 podejściach miałam 5 mg, i za zgoda Huseby będę brała 10 mg tym razem).

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg