Pierwsza kontrola w sobotę

Wysłałam do Huseby sms z pytaniem kiedy i gdzie mam się zjawić na wizytę w poniedziałek i napisałam, że czuję już pracę jajników.  Zapytał czy wolę przyjść w weekend  i się zgodziłam. Wizyta w sobotę o 13.30 w ahus. Ostatnio byłam w Oslo City, więc wychodzi na to że pracuje w kilku miejscach  a że do ahus mam nie daleko to tym razem tu.

Od wczoraj dość mocno czuje jajniki, nie pamiętam żeby było tak samo przy wcześniejszych podejściach, przynajmniej nie tak wcześnie…. Dziś będzie dopiero 7 zastrzyk…

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg