Pierwsze usg 5+5(6?)- chyba nie jest dobrze…

  1. Byłam wczoraj u Huseby, ze względu na bolące jajniki.

I tak jak się spodziewałam – jestem przestymulowana. Mam płyn w macicy i mocno powiększone jajniki.

Zapytał czy chce się położyć do szpitala – podziękowałam za ofertę…

Mam więc odpoczywać.

Odnoście usg- jest jeden pęcherzyk, Huseby był zadowolony, twierdził ze wszystko wygląda tak jak ma być.

Zrobił też hcg- wynik 12000 więc tak jak powinno być.

Jednak zaczęłam czytać.. Powinno już być widać pęcherzyk żółtkowy…

Spanikowałam.

Napisałam do Penny oczywiście.

Umówiłam się na poniedziałek w innej klinice na usg.

Volvat tym razem.

Jestem przerażona….

2 kommentarer
    1. Moj wynik hcg przy pustym jaju plodowym w 8 tygodniu wynosil 25000.
      Wczesniej w 6 tygodniu bylo 11000 i skoczylo do 15000 .
      Moje przyrosty byly wysokie, ale nieprawidlowe wedlug kalkulatora HCG.
      Twoje przyrosty sa prawidlowe wiec trzymam mocno kciuki i odpoczywaj.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg