Pomyliłam się…

Dziś rano obudziłam się z dziwnym przeczuciem. Coś mi nie pasowało…

Przeczytałam po raz kolejny mail od Penny odnośnie zarodków.

I nagle mnie olśniło… Ona wcale nie napisała że moje zarodki są 5BB! Tak, są BB ale nie 5….

Odrazu napisałam mail z zapytaniem o to.

Odpowiedź Penny

 

Czyli jedna 1BB a druga 2BB.. Czyli wolno się rozwijały…

Na pytanie czy jest szansa na ciąże z takich zarodków Penny odpisała:

 

 

Więc dzisiejszy dzień spędziłam głównie z wujkiem Google…

Sa ciąże z takich zarodków, ale najlepszy jest 4-5 AA….

Więc kolejny powód do zmartwień…

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg